دانلود فیلم نگهبانان کهکشان بخش ۳ Guardians of the Galaxy Vol 3 2023

انتشار در تاریخ : ۲۸ شهریور ۱۴۰۳

تعداد نظرات : 0

تعداد بازدید ها : 12

زیرنویس چسبیده

Guardians Of The Galaxy Vol.3 2023
Guardians Of The Galaxy Vol.3 2023

امتیاز : 7.9/10 Imdb

زبان : انگلیسی

سال ساخت :

کشور : , , ,

درجه سنی : PG-13

کارگردان :

کیفیت : 1080

زمان : 150 دقیقه

امتیاز متاکریتیک : 64

ژانر : , , , , ,

بازیگران : , ,

نگهبانان کهکشان بخش ۳Guardians of the Galaxy Vol. 3 یک فیلم آمریکایی در ژانر ابرقهرمانی است که بر اساس تیم ابرقهرمانان مارول کامیکس، نگهبانان کهکشان، ساخته شده است. این فیلم توسط مارول استودیوز تولید و توسط والت دیزنی استودیوز موشن پیکچرز توزیع شده است. این فیلم دنباله فیلم نگهبانان کهکشان (۲۰۱۴) و نگهبانان کهکشان بخش ۲ (۲۰۱۷) است و سی و دومین فیلم در دنیای سینمایی مارول (MCU) است. فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 2023 توسط جیمز گان نوشته و کارگردانی شده است و شامل بازیگران برجسته ای مانند کریس پرت، زوئی سالدانا، دیو باتیستا، کارن گیلان، پام کلمنتیف، وین دیزل، بردلی کوپر، ویل پولتر، شان گان، چوکودی ایووجی، لیندا کاردلینی، ناتان فیلیون و سیلوستر استالونه است. در این فیلم، سایر نگهبانان برای نجات زندگی راکت (کوپر) از دست سازنده او (ایووژی)، یک دانشمند تکامل یافته بیگانه که در تلاش است جهان را بی عیب و نقص کند، مسابقه می دهند.

 

گان ایده های اولیه برای یک فیلم سوم و نهایی از نگهبانان کهکشان را تا نوامبر ۲۰۱۴ داشت و در آوریل ۲۰۱۷، پیش از انتشار قسمت دوم، بازگشت خود به پروسه تولید جهت نوشتن فیلمنامه و کارگردانی اعلام کرد. بخش سوم داستان زندگی راکت را بررسی می کند، که گان شخصا با او ارتباط دارد. دیزنی در جولای ۲۰۱۸، پس از اینکه شوخی های جنجالی او در توییتر دوباره ظاهر شد، گان را از قسمت سوم فیلم اخراج کرد. گان از چندین تن از بازیگران حمایت کرد و استودیو در اکتبر همان سال مسیر خود را تغییر داد. بازگشت او در مارس ۲۰۱۹ به طور عمومی فاش شد و او پس از تکمیل فیلم خود جوخه انتحار (۲۰۲۱) و فصل اول سریال اسپین آف آن پیس میکر (۲۰۲۲) برای دی سی فیلمز، کار خود را در این فیلم از سر گرفت. اعضای جدید بازیگران، از جمله ایووژی و پولتر، با شروع فیلمبرداری که از نوامبر ۲۰۲۱ تا می ۲۰۲۲ در Trilith Studios در آتلانتای جورجیا انجام شد، به آن پیوستند.

 

فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 2023 در ۲۲ آوریل در دیزنی لند پاریس به نمایش درآمد و در ۵ می، به عنوان بخشی از فاز پنجم دنیای سینمایی مارول، در ایالات متحده اکران شد. این فیلم، مانند قسمت قبلی خود، موفقیت انتقادی و تجاری داشت و بسیاری آن را یک نتیجه رضایت بخش برای سه گانه نگهبانان کهکشان دانستند. این فیلم در سراسر جهان بیش از ۸۴۵٫۶ میلیون دلار فروش داشت و به چهارمین فیلم پرفروش سال ۲۰۲۳ تبدیل شد. در نود و ششمین دوره جوایز اسکار، این فیلم نامزد بهترین جلوه های بصری شد.

 

پوسترهای فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 2023

 

Guardians of the Galaxy Vol 3 2023 posters Guardians of the Galaxy Vol 3 2023 posters

Guardians of the Galaxy Vol 3 2023 posters Guardians of the Galaxy Vol 3 2023 posters

 

سکانس هایی از فیلم نگهبانان کهکشان بخش ۳

 

Guardians of the Galaxy Vol 3 2023 scenes Guardians of the Galaxy Vol 3 2023 scenes

 

موسیقی های متن اورجینال فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 2023

دانلود ساندترک های فیلم نگهبانان کهکشان بخش ۳ از جان مورفی با کیفیت ۳۲۰ کیلوبایت : Direct Link

تمامی فیلم‌های سایت بازبینی‌شده و سانسورشده هستند و برای تماشا با خانواده مناسب می‌باشند.

دانلود
زبان اصلی

کیفیت : HD 480p

حجم : 790 مگابایت

انکودر : MF

کیفیت : HD 720p x264

حجم : 1.5 گیگابایت

انکودر : MF

کیفیت : HD 1080p 2CH x264

حجم : 2.7 گیگابایت

انکودر : MF

تریلر

اسکرین شات

Guardians Of The Galaxy Vol.3 2023 Screens

دیدگاه ها