دانلود انیمیشن المنتال Elemental 2023

انتشار در تاریخ : ۳۱ شهریور ۱۴۰۳

تعداد نظرات : 0

تعداد بازدید ها : 41

زیرنویس چسبیده

Elemental 2023
Elemental 2023

امتیاز : 7.0/10 Imdb

زبان : انگلیسی

سال ساخت :

کشور :

درجه سنی : PG

کارگردان :

کیفیت : 1080

زمان : 101 دقیقه

امتیاز متاکریتیک : 58

ژانر : , , , , , , ,

بازیگران : , ,

المنتال یا عنصر (همچنین با نام دیگر آب و آتش) – Elemental یک فیلم انیمیشن آمریکایی در ژانر کمدی-درام عاشقانه محصول سال ۲۰۲۳ است که توسط استودیو انیمیشن پیکسار تولید شده و توسط والت دیزنی پیکچرز منتشر شده است. این فیلم توسط پیتر سون کارگردانی شده و توسط دنیز ریم نیز تهیه شده است. فیلمنامه انیمیشن Elemental 2023 توسط سون، جان هوبرگ، کت لیکل و برندا اسو نوشته شده است. فیلم المنتال با صداپیشگی لی لوئیس، مامادو آتی، رونی دل کارمن، شیلا اوممی، وندی مک-لندن کاوی و کاترین اوهارا همراه است. داستان در دنیایی اتفاق می افتد که در آن عناصر طبیعت انسان نما سکونت دارند. داستان فیلم Elemental 2023 درباره عنصر آتش، امبر لومن (لوئیس) و عنصر آب، وید ریپل (آتی) است که در شهر با هم وقت می گذرانند و سعی می کنند یک خوار و بار فروشی متعلق به پدر امبر، برنی (دل کارمن) را نجات دهند.

 

روند تولید انیمیشن المنتال زمانی آغاز شد که سون این محتوا را بر اساس ایده اینکه آیا آتش و آب می توانند به هم متصل شوند یا خیر، به پیکسار ارائه کرد. این فیلم از دوران جوانی سون الهام گرفته است، او به عنوان پسری از خانواده مهاجران در دهه ۱۹۷۰ در نیویورک بزرگ شد و تنوع فرهنگی و قومی متمایز این شهر را در این فیلم برجسته کرد، در حالی که داستان از فیلم های عاشقانه مانند حدس بزن چه کسی برای شام می آید (محصول ۱۹۶۷)، فیلم ماه زده (محصول ۱۹۸۷) و املی (۲۰۰۱) الهام گرفته است. تیم تولید برای الهام گرفتن ساعت ها تورهای شهری که به صورت اول شخص در یوتیوب مانند ونیز و آمستردام را تماشا کردند. از ابزارهای انیمیشن سازی حرفه ای برای طراحی جلوه های بصری و ظاهر هر شخصیت، به ویژه شخصیت های اصلی آن استفاده شد. پروسه ساخت و تولید المنتال هفت سال طول کشید، هم در استودیو و هم در خانه فیلمسازان، با بودجه تخمینی ۲۰۰ میلیون دلار. توماس نیومن موسیقی متن فیلم را ساخت و خواننده محبوب، لو، آهنگِ Steal the Show را نوشت و اجرا کرد. این فیلم به انیماتورهای پیکسار، رالف اگلستون، توماس گونزالس، آمبر مارتورلی و جی. گارت شلدرو تقدیم شده است که همگی در سال ۲۰۲۲ درگذشتند.

 

فیلم Elemental در تاریخ ۲۷ می ۲۰۲۳، خارج از رقابت به عنوان فیلم اختتامیه هفتاد و ششمین جشنواره فیلم کن به نمایش درآمد و در ۱۶ ژوئن در ایالات متحده در قالب های RealD 3D, 4DX و Dolby Cinema اکران شد. علیرغم اینکه ابتدا کمتر از حد انتظار امتیاز منتقدان را دریافت کرد، این فیلم در نهایت توسط تحلیلگران یک موفقیت غیرمنتظره تلقی شد و در سراسر جهان ۴۹۶٫۴ میلیون دلار فروش کرد. این فیلم برای چندین جایزه از جمله جایزه اسکار بهترین فیلم انیمیشن و جایزه گلدن گلوب بهترین فیلم انیمیشن نامزد شد.

 

پوسترهای انیمیشن Elemental 2023

 

Elemental 2023 posters Elemental 2023 posters

Elemental 2023 posters Elemental 2023 posters

 

سکانس هایی از انیمیشن المنتال

 

Elemental 2023 scenes Elemental 2023 scenes

Elemental 2023 scenes Elemental 2023 scenes

 

موسیقی های متن اورجینال فیلم Elemental 2023

دانلود ساندترک های فیلم المنتال از توماس نیومن با کیفیت ۳۲۰ کیلوبایت : Direct Link

 

توجه: نسخه های بلوری ۴K به زودی با کیفیت اصلی منتشر می شوند.

تمامی فیلم‌های سایت بازبینی‌شده و سانسورشده هستند و برای تماشا با خانواده مناسب می‌باشند.

دانلود
زبان اصلی

کیفیت : HD 480p

حجم : 530 مگابایت

انکودر : MF

کیفیت : HD 720p x264

حجم : 950 مگابایت

انکودر : MF

کیفیت : HD 1080p 2CH x264

حجم : 1.8 گیگابایت

انکودر : MF

تریلر

اسکرین شات

Elemental 2023 Screens

دیدگاه ها