دانلود فیلم بیتل جوس بیتل جوس Beetlejuice Beetlejuice 2024

انتشار در تاریخ : ۱۸ مهر ۱۴۰۳

تعداد نظرات : 0

تعداد بازدید ها : 82

زیرنویس چسبیده

Beetlejuice Beetlejuice 2024
Beetlejuice Beetlejuice 2024

امتیاز : 7.0/10 Imdb

زبان : انگلیسی, ایتالیایی, فرانسوی, اسپانیایی

سال ساخت :

کشور : ,

درجه سنی : PG-13

کارگردان :

کیفیت : 1080

زمان : 105 دقیقه

امتیاز متاکریتیک : 65

ژانر : , , , , , , ,

بازیگران : , ,

بیتل جوس بیتل جوس / بیتل جوس ۲Beetlejuice Beetlejuice / Beetlejuice 2 یک فیلم کمدی ترسناک فانتزی تاریک آمریکایی محصول سال ۲۰۲۴ است که توسط تیم برتون کارگردانی شده و فیلمنامه آن توسط آلفرد گاف و مایلز میلار نوشته شده است. این فیلم دنباله‌ای بر فیلم بیتل جوس (مخصول سال ۱۹۸۸) و دومین فیلم از مجموعه بیتل جوس است. در این فیلم، مایکل کیتون، وینونا رایدر و کاترین اوهارا نقش های خود را از قسمت پیشین در این نسخه نیز مجددا نکرار میکنند و بازیگران جدید شامل جاستین ثرو، مونیکا بلوچی، جنا اورتگا و ویلم دفو هستند. داستان فیلم Beetlejuice Beetlejuice 2024 بیش از سه دهه پس از فیلم اول بیتل جوس اتفاق می افتد و حول محور کاراکتر لیدیا دیتز میچرخد، که اکنون یک مادر است و در پی از دست دادن عزیزی تلاش میکند تا خانواده خود را کنار هم نگه دارد، در حالی که روح بیتل جوس بازمیگردد تا او را آزار دهد.

 

پس از موفقیت فیلم بیتل جوس، شرکت تولیدکننده آن، گیفن فیلم کمپانی، طرح هایی برای ساخت دنباله‌ای بر آن اعلام کرد. اما تا سال ۲۰۱۱، زمانی که کمپانی برادران وارنر، ست گراهام اسمیت را برای ارائه داستان فیلم، استخدام کرد، چیز زیادی محقق نشد. این داستان با تغییرات متعدد روبرو شد تا اینکه در اواخر سال ۲۰۱۹ کنار گذاشته شد. طرح های ساخت دنباله در اوایل سال ۲۰۲۲ بازنگری شدند، و شرکت تیم برتون با استودیوی پلن بی اینترتینمنت متعلق به برد پیت، در یک تولید مشترک، کنار هم قرار گرفتند. پس از پایان فرآیند انتخاب بازیگران در اوایل سال ۲۰۲۳، تصویربرداری اصلی زیر نظر مدیر فیلمبرداری، هاریس زامبارلوکوس، در برخی از مناطق انگلستان و ایالات متحده از ماه می تا نوامبر انجام شد، با این حال به دلیل اعتصاب بازیگران در سال ۲۰۲۳ به مدت چهار ماه این پروسه متوقف شد. عنوان رسمی فیلم Beetlejuice Beetlejuice در فوریه ۲۰۲۴ فاش شد. پس از قرآیند تولید، تدوین توسط جِی پریچیدنی انجام شد و موسیقی متن فیلم توسط دنی الفمن، همکار دیرینه برتون، ساخته شد.

 

فیلم بتلجویس ۲ در تاریخ ۲۸ آگوست ۲۰۲۴، در افتتاحیه هشتاد و یکمین جشنواره بین المللی فیلم ونیز بود و در تاریخ ۴ سپتامبر ۲۰۲۴ به صورت سینمایی در خارج از کشور و دو روز بعد در ایالات متحده توسط وارنر براز پیکچرز اکران شد. این فیلم تاکنون نقدهای عموما مثبتی از منتقدان دریافت کرده است و در مقابل بودجه تخمینی ۱۰۰ میلیون دلاری خود، ۴۰۳ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته است.

 

پوسترهای فیلم Beetlejuice Beetlejuice 2024

 

Beetlejuice Beetlejuice 2024 posters Beetlejuice Beetlejuice 2024 posters

Beetlejuice Beetlejuice 2024 posters Beetlejuice Beetlejuice 2024 posters

 

سکانس هایی از فیلم بیتل جوس بیتل جوس

 

Beetlejuice Beetlejuice 2024 scenes Beetlejuice Beetlejuice 2024 scenes

Beetlejuice Beetlejuice 2024 scenes Beetlejuice Beetlejuice 2024 scenes

 

توجه: نسخه کیفیت-اصلی آمازون پرایم یا بلوری + نسخه ۴K بزودی با بازبیتی اختصاصی…

تمامی فیلم‌های سایت بازبینی‌شده و سانسورشده هستند و برای تماشا با خانواده مناسب می‌باشند.

دانلود
زبان اصلی

کیفیت : HD 480p

حجم : 680 مگابایت

انکودر : MF

کیفیت : HD 720p x264

حجم : 1.1 گیگابایت

انکودر : MF

کیفیت : HD 1080p 2CH x264

حجم : 2.2 گیگابایت

انکودر : MF

تریلر

اسکرین شات

Beetlejuice Beetlejuice 2024 Screens

دیدگاه ها