دانلود انیمیشن تبدیل شوندگان یک Transformers One 2024

انتشار در تاریخ : ۰۳ آبان ۱۴۰۳

تعداد نظرات : 0

تعداد بازدید ها : 7

زیرنویس چسبیده

Transformers One 2024
Transformers One 2024

امتیاز : 7.8/10 Imdb

زبان : انگلیسی

سال ساخت :

کشور :

درجه سنی : PG

کارگردان :

کیفیت : 1080

زمان : 104 دقیقه

امتیاز متاکریتیک : 64

ژانر : , , , , , , ,

بازیگران : , ,

ترنسفورمرز وان یا تبدیل شوندگان یکTransformers One یک فیلم انیمیشن علمی-تخیلی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۴ است که بر اساس اسباب بازی های ترانسفورمِرز شرکت هاسبرو ساخته شده است. این فیلم توسط جاش کولی کارگردانی شده و فیلمنامه آن توسط اریک پیرسون و تیم نویسندگی اندرو بارر و گابریل فراری، بر اساس داستانی از بارر و فراری، نوشته شده است. صداپیشگان فیلم شامل کریس همسورث، برایان تایری هنری، اسکارلت جوهانسون، کیگان-مایکل کی، استیو بوشمی، لارنس فیشبرن و جان هَم هستند. داستان انیمیشن Transformers One 2024 در سیاره سایبرترون، خانه ترانسفورمرها، اتفاق میافتد و ریشه‌ها و روابط اولیه بین آپتیموس پرایم و مگاترون را به تصویر میکشد.

 

در مارس ۲۰۱۵، پس از انتشار فیلم تبدیل شوندگان: عصر انقراض (۲۰۱۴)، پارامونت پیکچرز به آکیوا گلدزمن دستور داد تا یک اتاق نویسندگان تشکیل دهد تا ایده‌هایی برای فیلم های آینده ترانسفورمرز ایجاد کند. در می ۲۰۱۵، بارر و فراری به عنوان نویسنده وارد پروژه شدند و ایده یک پیش درآمد انیمیشنی در سایبرترون را ارائه دادند. فیلم Transformers One در آگوست ۲۰۱۷ اعلام شد و تا آوریل ۲۰۲۰، کولی برای کارگردانی استخدام شد. تولید و توسعه انیمیشن توسط استودیو اینداستریال لایت اند مجیک ارائه شد و طراحی و المان‌های فیلم عمدتا تحت تاثیر انیمیشن سازی نسل ۱ و سبک آرت دکو قرار گرفته است. موسیقی متن فیلم توسط برایان تایلر ساخته شده است.

 

روند توسعه و تولید فیلم مادام وب برای کمپانی سونی از سپتامبر ۲۰۱۹  با نویسندگی تیم موفق سازاما و شارپلس آغاز شد. کلارکسون در ماه می ۲۰۲۰ به عنوان کارگردان به پروژه پیوست و نخستین تجربه کارگردانی سینمایی خود را رقم زد. انتخاب بازیگر نقش اول در اوایل سال ۲۰۲۲ با حضور درخشان داکوتا جانسون انجام شد و طی ماه‌های بعد، بازیگران دیگر به ویژه بازیگران نقش‌های کلیدی زن‌های عنکبوتی انتخاب شدند. سازندگان فیلم با رویکردی مستقل، واقع‌گرایانه و جدی، مادام وب را از ژانر ابرقهرمانی متمایز کرده‌اند و اثری هیجان‌انگیز و معمایی خلق نموده‌اند. فیلمبرداری در اواسط جولای ۲۰۲۲ آغاز شد و تا پایان سال به اتمام رسید.

 

تبدیل شوندگان یک در ۱۱سپتامبر ۲۰۲۴ در سیدنی استرالیا به نمایش درآمد و توسط پارامونت پیکچرز در ۲۰ سپتامبر در ایالات متحده اکران شد. ترنسفورمرز وان نقدهای عموما مثبتی از منتقدان دریافت کرده است که داستان، انیمیشن و صداپیشگی آن را ستایش کرده‌اند. فروش جهانی این فیلم در سینماها ۱۱۹٫۴ میلیون دلار بوده، در حالی که بودجه ساخت آن ۱۴۷ میلیون دلار بوده است.

 

پوسترهای انیمیشن Transformers One 2024

 

Transformers One 2024 Posters Transformers One 2024 Posters

Transformers One 2024 Posters Transformers One 2024 Posters

 

سکانس هایی از انیمیشن تبدیل شوندگان یک

 

Transformers One 2024 Scenes Transformers One 2024 Scenes

Transformers One 2024 Scenes Transformers One 2024 Scenes

 

موسیقی های متن اوریجینال فیلم Transformers One 2024

دانلود ساندترک های فیلم ترنسفورمرز وان اثر برایان تایلر با کیفیت ۳۲۰ کیلوبایت : Direct Link

 

لینک‌های دانلود بزودی قرار میگیرد…

تمامی فیلم‌های سایت بازبینی‌شده و سانسورشده هستند و برای تماشا با خانواده مناسب می‌باشند.

تریلر

اسکرین شات

Transformers One 2024 Screens

دیدگاه ها